Saturday, July 4, 2009

testimoni
silver dfp

Quote:
sms 16/7/2010
saya nak sume silver yang macam 1st saya order tu memang terasa pun sedap
Quote:
Fir_za Posted at 8-4-2010 23:17
meh nak bgi up skit...ni gmbr lpas firza pkai...
hari pertama

hari kedua

Quote:
mehacomp_91 Posted at 21-3-2010 00:52
Ni testimoni saya pulak haha..
Sebelum ni pernah cuba 10 keping and result memang WOW huhu...
Bangun pagi, badan rasa agak ringan dan kurang lesu.
Tidur pun lena dan senang nak bangun awal huhu..
First time guna patch tu memang hitam sangat2. gelap je patch tu haha...

Lepas tu ada order 70pcs tapi kawan-kawan pakat beli ramai2 and untuk saya pakai sendiri pun takde dan semua bagi thumbs up untuk Patch ni.
Anyway, kakt nak 250pcs pulak pasni. Insyallah esok saya pm dan bank in.

Quote:
16-3-2010 11:37 zXXXXXXXX

kakt...ada lagi tak foot detox ni....saya nak oder lagi laaa...cam besh jer pakai mende ni.........

Quote:
NAK ORDER LAGI..BEST!!
Sunday, February 21, 2010 11:13 PM
From: "SXXX XXXXX" Add
sender to ContactsTo: ebeli2u@yahoo.com

GOOD MORNING.
saya SXXX, da try foot detox patch ni pakat ramai2 pakai dgn kluarga.
mmg syok!

ni saya nak order lagi 50 pcs FOOT DETOX PATCH.
pls send me the price including postage.

Quote:
19-2-2010 09:04 bXXXXXXXXXXX
OK CONFIRM AMEK
HARI TUE ORDER 30PCS...DAH ABES
SERONOK PAKAI BENDA ALAH NIE
NIE KENGKAWAN MAHU CUBA

19-2-2010 09:20 kakt
cepat abis bXXXX... ramai kawan
nnti kakt pos ekk...... hari ni off...
(citylink XXXXXXXXXXXXXXX).. sampai isnin atau selasa...
Forward

19-2-2010 09:45 bXXXXXXXXXXX
ok kakak
tq ya....
nanti kita akan sentiasa order ngan kakak
nak promote kat sedara mara gak



fungsi foot detox:

1- menyerap toksin yang berlebihan dalam badan
2- mengurangkan sakit-sakit badan dan hilang lenguh2
3- meningkatkan kualiti tidur
4- melancarkan peredaran darah / menstabilkan tekanan darah tinggi
5- menghilangkan bau badan
6- meningkatkan tahap imunisasi
7- mencegah kaki berbau
8- rasa lebih bertenaga
9- mengurangkan alahan (seperti asma dan lain-lain alahan)
10- badan terasa lbh ringan apabila bangun dr tidur dan badan terasa lebih segar

0 comments:

Post a Comment